Header Ads





 
اجمل ما شافت عين يا حبيبي انا
صور البوم تامر حسنى يا واحشنى






نقابة الاطباء تبدأ صرف 3000 جنيه لأسر شهداء ثورة الشباب

القاهرة - أ ش أ
قال الدكتور عبد القادر حجازى أمين عام لجنة الاغاثة الانسانية بنقابة أطباء مصر، إن اللجنة بدأت في صرف الاعتمادات المالية للتعويضات العينية، مليون جنيه، التي قررتها لأسر شهداء (ثورة الشباب) التى اندلعت 25 يناير/كانون الثاني 2011 بواقع 3000 جنيه لكل شهيد، فيما أكدت النقابة العامة للأطباء مشاركتها مع منظمة الصحة العالمية والعديد من الجمعيات والنقابات لتقديم المساعدة الإنسانية والطبية للشعب الليبى الشقيق فى محنته الحالية.
وأشار حجازي في تصريح له الاثنين، إلى أن أموال التبرعات التي تقدمها لجنة الاغاثة الانسانية هي من تبرعات المواطنين وليس من ميزانية النقابة.
من جانبه، أوضح د. مصطفى الزغبى المدير العام، بأن اللجنة كانت قد قامت بامداد المستشفى الميداني بميدان التحرير بمستلزمات طبية عبارة عن شاش وقطن وأدوية ومضادات حيوية لنزلات البرد، كما صرفت اللجنة أدوية وخيوط جراحية وشرائح ومسامير لمستشفيات الهلال الأحمر والمنيرة وباب الشعرية لعلاج المصابين في الأحداث.

تجمع مئات من أفراد الشرطة أمام الداخلية لإعادتهم للعمل بعد فصلهم

القوات المسلحة: من يعثر على سلاح أو ذخيرة ويسلمها لن تتم محاسبته


القاهرة - أخبار مصر، أ ش أ
ذكر التليفزيون المصري في نبأ عاجل الاثنين، أن القوات المسلحة أكدت أن كل من يعثر على سلاح أو ذخيرة ويقوم بتسليمها لن تتم محاسبته.


يا واحشنى تامر حسنى 
ايام زمان لتامر حسنى
مابنسهاش تامر حسنى 




 

تامر حسني يؤيد شباب ثورة 25 يناير ويغني لشهداءها


 عدد المشاهدات 681

تراجع  تامر حسنى عن التصريحات التي أطلقها سابقاً وهاجم فيها المتظاهرين في ميدان التحرير ودعاهم للعودة إلى منازلهم ، حيث أكد أنه تم تضليله من الإعلام ومن بعض أصدقائه لكونه خارج مصر في تلك الفترة ، وأوهموه أن شباب الثورة ضد مصر ويعملون بأجندات خارجية ، ولكنه الآن عرف الحق ويؤيدهم تماماً في مطالبهم ، ويتراجع عن تصريحاته التي أساءت لهم سابقاً ، لأنهم شباب طاهر ونظيف .
يُذكَر أن تامر حسني أعلن تأييده لبقاء مبارك بعد الخطاب الأخير، وظلّ يبكي في اتصال مع القنوات المصرية مطالباً الشبان بالعودة إلى بيوتهم ، قبل أن يتراجع عن ذلك في اتصال تليفوني مع الإعلامي عمرو أديب يؤكد فيه أنه مع الشباب .
وفي ذات السياق نعى الفنان الشاب شهداء ثورة 25 يناير ، حيث قدَّم أغنية مِن كلماته وتأليفه ، أُذيعت أمس بالصوت فقط عبر قناته الرسمية بموقع اليوتيوب وتحمل اسم "شهداء 25" .



بدأ الفنان تامر حسني التحضير لطرح ألبوم غنائي جديد يضم مجموعة أغاني تتناول ثورة 25 يناير.
صور تامر حسني وألبوم لثورة يناير
وجاء في بيان من المكتب الإعلامي لتامر حسني وصل للصنارة نت نسخة منة ، أن الألبوم سيتم طرحه قريبا، وأن تامر يقوم حاليا بتنفيذ هذه الأغاني.

وسيضم الألبوم أغاني تتحدث عن الثورة وعن مصر والمصريين، وهو من إنتاج تامر حسني، وسيطرحه في أقرب وقت.

يذكر أن تامر قدم مؤخرا أغنية لشهداء ثورة 25 يناير، وهي من كلماته وألحانه، وحملت اسم "شهداء 25 


كليب تامر حسنى ثورة 25 يناير


رد: تامر حسني وألبوم لثورة 25 يناير

يسلمووو
يعطيك العافيه
ماننحرم من جديدك
ودي وتقديري 
قال تامر في الفيديو وهو يبكي: "أنا عارف إني ممكن أموت النهاردة، لكن مش زعلان منهم، ...أنا ماعرفش إيه اللي بيحصل بالظبط، في ناس طلبت مني أطلع أقول حاجات وأنا ما كنتش فاهم، قالوا لي اطلع قول كلمة وانقذ الناس، أنا كنت مخدوع، وكنت جاي النهاردة أقول لهم أنا كنت فاهم غلط، ومش زعلان منهم".
ومن جانبه كتب الناشط السياسي وائل غنيم : أرجوكم قولوا للشباب: التعرض لتامر حسني هو أكبر غلط، إحنا دلوقتي بنخلي كل واحد عايز يراجع نفسه يفكر ألف مرة.. كل واحد بينضم لينا مكسب
صور ضرب تامر حسني في التحرير فيديو ضرب تامر حسني في التحرير

تامر حسني ميدان التحرير
صور ضرب تامر حسني في التحرير فيديو ضرب تامر حسني في التحرير

  
صورة مي عز الدين وهيه بتبـوس تامر حسني+ فضائح مي عز الدين
دي بقه صورتين بس انما ايه في التمام شوف درجه الحب والرومانسيه والرقه كلها مع مي عز الدين وتامر حسني والاتنين ليقين على بعض والله يا جماعه

ودي اول صوره واول بوسه رومانسيهيا عيني عليك يا تيمو
فضائح مي عز الدين





دي بوسة بريئة من  مى الى تيمووووو





تنبيه يا جماعه الصور دي سكرين شوت من الفيلم انا مش مصممها وتاني حاجه البوسه دي مخطوفه اللي في الاول يعني بوسه على السريع تامر خطفها غصب عن مي علشان كانت عوزاه يبطء سرعه العربيه لانه كان طااااااااير والصور دي والله ماهي محطوطه علشان نشوه صوره حد دي صور عاديه وبتبين ان الفيلم قد ايه فيه رومانسيه بين الاتنين وانا عن نفسي من اكتر الناس اللي بحب تامر ومي ومش معقول اشوه صوره حد فيهم

شاهد ايضا لمى عز الدين
الفنانة مي عز الدين خطيبة زيدان
 
 مي عزالدين وإدوارد في برنامج دارك
تامر حسني ما وراء الكواليس مع مي عز الدين روتانا
ي عز الدين.. حيلهم بيلهم كمان وكمان


 

تامر حسنى يداوى جراح مى عز الدين 

تامر حسنى يداوى جراح مى عز الدين
خالد فؤاد  ـ  خاص - نجح المطرب تامر حسنى فى اخراج الفنانة الشابة مى عز الدين من الحالة النفسية السيئة التى عاشتها طيلة الاسابيع الماضية بسبب الفشل الذريع الذى منى به اخر افلامها (حبيبى نائما) الذى استقبلته دور العرض السينمائى فى سباق عيد الاضحى الماضى وفشل فى تخطى حاجز المليون جنيه طيلة اسابيع عرضه مما ادى الى خروجه من السباق بسرعة مذهلة بعد ان كانت مى والشركة المنتجة له يراهنون على انه سيكون الحصان الاسود فى السباق .
تامر حسنى اصر على التعجيل ببدأ تصوير احدث افلامه (عمر وسلمى) الجزء الثانى بدعوى كما اكد للشركة المنتجة رغبته فى ان يكون فى مقدمة الافلام التى يستقبلها سباق الصيف القادم فى نفس موعد عرض الجزء الاول من الفيلم..
بينما اكد بعض العاملين فى الفيلم انه اتخذ قرار بدأ التصوير مبكرا لسبب اخر هو رغبته فى مساعدة مى عز الدين فى نسيان تجربتها السابقة خاصة انه كما هو معروفا عنها من الفنانات اللاتى يتأثرن بشدة حيال اى تجربة فشل تمر بها .
الفيلم بدأ تصويرمشاهده الاولى باحد مستشفيات الشيخ زايد ويدور موضوعه فى قالب مختلف عن موضوع الجزء الاول حول الصراعات والمواقف الكوميدية التي ستتولد من طريقة معاملة الأب عمر (تامر حسنى ) لابنته الشقية وزوجته الجميلة (مى عز الدين) في الوقت الذي يتعلق هو فيه بالفتيات الجميلات وتتوالى الاحداث .
الجزء الثاني من الفيلم يقوم باخراجه أحمد البدري وذلك بعد المشاكل التى طفت على السطح بين السبكى والنخرج اكرم فريد الذى تولى اخراج الجزء الاول وقيامهما اى السبكى واكرم بتبادل الاتهامات خلال الاسابيع الماضية كما انسحبت الطفلة منه عرفه (11 سنة) من الفيلم بسبب الاجر وتم الاستعانة بملك ابنة الفنان احمد زاهر بدلا منها كما يشارك فى الجزء الثانى مجموعة من الوجوه الجديدة مثل ميرهان مطربة ستار أكاديمى  وميريام جورج ملكة جمال مصر.
من المعروف ان تامر حسنى حقق فى الجزء الاول من عمر وسلمى ايرادات تجاوزت العشرين مليون جنيه وهو مافشل فى تحقيقه بفيلمه الاخير ( كابتن هيما)الذى عرض فى سباق الصيف الماضى وشاركه بطولته زينه .

مي عز الدين ترقص فى فرح شقيق تامر حسنى



فيديو خطوبة تامر حسنى
شاهد اندر مقطع فديو لحفل خطوبة تامر حسني وفضيحته اثناء الاحتفـــال

تامر حسني بيقول كلام خطير
فيديو محاكمة تامر حسنى
تامر حسني - ضحكتها ما بتهزرش {من فيلم عمر و سلمى 2}
 

صور خاصة لتامر حسني وانضمامه الى الجيش المصري !
بدات مؤخرا خدمة تامر حسني , في الجيش المصري , مثله مثل اي مواطن من ابناء شعبه . وياتي تجنيده بعد فترة الحبس والعقاب الذي حكمته به المحكمة المصرية في القاهرة لقانون التجنيد العام , بعد تهربه من الخدمة العسكرية وتزييف في الملفات الرسمية.



جدر الاشارة الى ان تامر حسني يمضي مدة تجنيده في الجيش المصري , تاركا اعماله الفنية جانبا حتى انهاء المهمة . وقد امر قائد المجموعة التي تجند معها تامر حسني , بان يقوم بقص شعره , ومنعه من ادخال الادوات التجميلية الى داخل حدود المعسكر حتى انتهاء فترة التجنيد. من الجدير بالذكر ان المغني هيثم سعيد كما تلاحظون في الصورة الثانية يخدم في الجيش المصري , وقد تم حبسه مسبقا لنفس الاسباب
صور صور اخت تامر حسنى 2010 w,v
تامر حسنى 2011

تامر حسنى 2011

تامر حسنى 2011

تامر حسنى 2011

تامر حسنى 2011

تامر حسنى 2011


صور صور اخت تامر حسنى 2010 w,v

ميار الغيطي
ميار الغيطي

ميار الغيطي | فيديو ميار اخت تامر حسني | صور ميار الغيطي


مصريات
ميار الغيطي المعروفة باسم ميار اخت تامر حسني بنت كاتب السيناريو محمد الغيطي ظهرت لاول مرة من خلال الدراما التليفزيونية في مسلسل بنت من الزمن ده و مثلت ميار الغيطي فيه دور اخت البطلة داليا البحيري وكان دورها فيه انها بنت تعيش في العشوائيات و بتضظر الظروف ميار الغيطي انها تتجوز من شاب فقير زيها و مدمن حشيش ومخدرات وبيبتزها ويسرق فلوسها .
ظهرت ميار الغيطي مرة تانية في مسلسل قلب ميت مع شريف منير و غادة عادل ومثلت ميار الغيطي دور حبيبة اخو شريف منير  ، اما اكتر ادوارها اللي علم جدا مع الناس لما عملت ميار اخت تامر حسني في فيلم كابتن هيما وكان دور ميار الغيطي فيه دور اخت تامر حسني و بنت مريضة و يتيمة وهو بيحاول يعالجها .
اخر اعمال ميار الغيطي مشاركتها في رمضان اللي فات في السيت كوم ” حرمت يا بابا ” مع هناء الشوربجي و حسن حسني ، وشاركت ميار الغيطي بصوتها مع الفنان سمير غانم في  كارتون فطوطة وتيتا مظبوطة

صور ميار الغيطي و فيديو ميار الغيطي مع اغنية تامر حسني بغير عليها

صور ميار الغيطي اخت تامر حسني في فيلم كابتن هيما

ميار الغيطي مع تامر حسني
ميار الغيطي مع تامر حسني
صورة ميار الغيطي اخت تامر حسني في كابتن هيما
صورة ميار الغيطي اخت تامر حسني في كابتن هيما
ميار الغيطي اخت تامر حسني في كابتن هيما

فيـــــلم نور عينى مشاهدة مباشرة  

الجزء الاول

الجزء التانى


تامر حسنى خجول من المعجبة على الهواء مباشرة



اغانى البوم تامر حسنى اخترت صح :

اخر لحظة

فداك

ضيعت وقتى معاك

صحيت على صوتها

احساسى

قفلت قلبى

تعرف بحلم بايه

يا واحشنى

ايه ده ده

اول يوم

يا انا يا مفيش

وقد استطعنا الحصول على كلمات اغانى البوم تامر حسنى الجديد اخترت صح 2010

يا واحشنى ياوحشنى وانت عنى بعيد هموت واخدك فى حضنى
مهما يحصل باردو قلبي روحو فيك
ياحبيبي انا كل همى انت عايش ازاى فى بعدى
نفسي بس لو مره اطمن عليك
***
اخترت صح
اخترت صح لما قولت هاسيبك
يعنى خلاص مبقتش حبيبك
ابعد وسبنى ارتاح من النهارده هاعيش مع غيرى
******
بحلم اية
تعرفي بحلم ايه دلوقت تعرفي بحلم ايه
بحلم يكون لي ابن منك نفضل نحضن فيه
نظرت عيونه تنسي الهم نحضونه ويفضل فينا يضم
شايفك اطيب اه واحن
*****
قفلت قلبى
قفلت قلبى خلاص….بعد ماكنت انا فتحه سبيل
لاقيت الحب خلاص….بعد ما كنت للناس اللى متعرفهوش بميل
*******
يانا يامفيش
ياأنا يا مفيش اصل معنديش فى الحب هزار
يا أنا يا بلاش ومتحسبهاش مفيهاش اعذار
عامة سوف يصدر البوم تامر حسنى اخترت صح الجديد 2010 فى هذا الشهر

تحميل البوم تامر حسنى اخترت صح 2010 ( فيلم نور عينى ) , اخر اخبار البوم تامر حسنى الجديد , موعد البوم تامر حسنى الجديد اخترت صح 2010


رغم السريه التامه التى يفرضها( تامر حسنى) على اغانى فيلمه الجديد (نور عينى ) مع منه شلبى واخراج
وائل احسان الا اننا استطعنا الحصول على كوبليه احدى الاغنيات التى يرددها تامر لحبيبته منه
فى الفيلم..والمشهد عباره عن لقاء لهما فى احد النوادى بعد فتره من الغياب مع بعض اصدقائهما
ولا يعرف تامر سبب هذا الغياب لذا يغنى لها (هعصر على نفسى ليمونه)..وهاقول عليكى مجنونه وسط تصفيق الحاضرين
كما يرقص تامر امامها وينتهى المشهد بابتسامه (منه) على كلمات الاغنيه.


.. كلمات اغنية اخترت صح..



اخترت صح لما قولت هاسيبك
يعنى خلاص مبقتش حبيبك
ابعد وسبنى ارتاح من النهارده هاعيش مع غيرى
بقالى سنين مستحمل والله كتر خيرى
ببقى فى حضنك وبتدورى على غيرى


دانا والله حالى بعدك احسن بكتير
وبنسى العذاب اللى شوفته معاك سنين كتير
متجيش تقولى نرجع تانى
دانا بعدك احلوت ايامى
وبديت ارجع لحالى وبدورعلى غرامى

ابعد وسبنى ارتاح من النهارده هاعيش مع غيرى
بقالى سنين مستحمل والله كتر خيرى
متجيش تقولى نرجع تانى
دانا بعدك احلوت ايامى

ومعاد نزول الالبوم بعد شهر
قريبا
صور فيلم نور عينى ( تامر حسنى ومنة شلبى ) 2010


كلمات اغاني الابوم

يا واحشنى


ياوحشنى وانت عنى بعيد هموت واخدك فى حضنى
مهما يحصل باردو قلبي روحو فيك
ياحبيبي انا كل همى انت عايش ازاى فى بعدى
نفسي بس لو مره اطمن عليك
***
اخترت صح


اخترت صح لما قولت هاسيبك
يعنى خلاص مبقتش حبيبك
ابعد وسبنى ارتاح من النهارده هاعيش مع غيرى
بقالى سنين مستحمل والله كتر خيرى
ببقى فى حضنك وبتدورى على غيرى

دانا والله حالى بعدك احسن بكتير
وبنسى العذاب اللى شوفته معاك سنين كتير
متجيش تقولى نرجع تانى
دانا بعدك احلوت ايامى
وبديت ارجع لحالى وبدورعلى غرامى

ابعد وسبنى ارتاح من النهارده هاعيش مع غيرى
بقالى سنين مستحمل والله كتر خيرى
متجيش تقولى نرجع تانى
دانا بعدك احلوت ايامى
******

بحلم اية


تعرفي بحلم ايه دلوقت تعرفي بحلم ايه
بحلم يكون لي ابن منك نفضل نحضن فيه
نظرت عيونه تنسي الهم نحضونه ويفضل فينا يضم
شايفك اطيب اه واحن
يا حبيبتي يا حبيبتي يا حبيبتي لما تبقي ام
حيبقى شبهي وشبهك
هيبقى عمري وعمرك
حيبقى روحي وروحك
وتجمعو بقلب ودم
*****

قفلت قلبى

قفلت قلبى خلاص....بعد ماكنت انا فتحه سبيل
لاقيت الحب خلاص....بعد ما كنت للناس اللى متعرفهوش بميل
لاقيت اللى قلتى كفايه ...انا الحب الحقيقى الاخير
بطلت احس بالوحده ....حتى لوكان جنبى ناس كتير

دلوقتى بعيش اجمل حياه.... بعد ماكنت مش فاهم معناها
جت علمنتى معناها ........ وحلفت لااكمل حياتى معها
*******

يانا يامفيش

ياأنا يا مفيش اصل معنديش فى الحب هزار
يا أنا يا بلاش ومتحسبهاش مفيهاش اعذار
أنا اللى اقول فين وامتى وانا اللى اختار

لو حد نداك اعمل مش سامع برضاك انا
قولت كلامى وده نظامى ومش باقى كلام
انا مش مضمون انا ممكن اقلب مجنون لو
شوفتك مع غيرى يا ويلك مش هابقى تمام

انا جيت خلاص راحت خلاص ايام زمان
ولا فى كلام ولا حتى سلام غير باستأذان
لا تقولى عشرة ولا قريبى هتلاقى جنانـــ

لو حد نداك اعمل مش سامع برضاك انا قولت كلامى وده نظامى ومش باقى كلام
انا مش مضمون انا ممكن اقلب مجنون لو شوفتك مع غيرى يا ويلك مش هابقى تمام

ومجرد نزول الالبوم هتكون الكلمات كاملة

تحياتى للجميع
كلمات البوم تامر حسنى اخترت صح 2010 كلمات اغانى البوم اخترت صح 2010




أغاني تامر حسني Mp3

احمد زكي

أمي

أنا شكلي ححبك

أوصف لك

اديتك فرصة

ارجعلي

أسماء الله الحسنى

اطلع من دول

اعتذري

الجنة في بيوتنا

الله يباركلي فيك

الهية

الوحدة بتقتلني

انا مش عارف اتغير

انا ولا عارف

انت اللي عملتي

انت حياتي

انت واحشني

انتي نسيتي نفسك

بعيش

بهون عليكي

تيجي ننسى

حاجات

حاسس بخوف

حب

حبيبي و انت بعيد

حرقة دم

حوصلك من فلم ظرف طارق

داري العيون

ديني و دينك

راحت حبيبتي

ربنا يوفقك

ريح بالك

سبحان الله

سهر النهار

سيب الحب

شهر رمضان

صاحبني يا ابويا

صوتك

عرفت اللي فيها

عيني في عينك

عينيا بتحبك

عيونه دار

فرصة اخيرة

قرب حبيبي

قولي بحبك

كل سنة و انت طيب

كل مرة

لا أنسى

لسا بحبك

لما بتكون بعيد

لو خايفة

لو عايز الخير

لو كنت نسيت

  يعيش حاليا المطرب الشاب تامر حسني حالة نفسية سيئة وذلك بعدما رفضت ادارة التجنيد المصرية الطلب الذي تقدم به للسفر الى بعض الدول العربية لاحياء عدة حفلات هناك خلال عيد الفطر.



ويرجع السبب في الرفض إلي أن تامر مازال ممنوع من السفر حتي شهر نوفمبر المقبل، وذلك وفقا لقوانين التجنيد المصرية، هذا وقد تقدم بالتماس لكن التماسه رفض وتأكد عدم سفره وهو الشيء الذي اصابه بحالة من الحزن خاصة أنه كان قد ابرم عدة عقود لاحياء حفلات العيد .
تجدر الإشارة إلي أن تامر حسني قام بإحياء عدة حفلات غنائية في عدد من الخيم الرمضانية كما كان قد رفع أجره لـ 250 ألف جنيه مصري خلال هذا الشهر.


حفلات تامر حسنى بالاسكندرية




شاب مات فى حفلة تامر حسنى

والله يا جماعة انا ما عارف ابتدى منين
بس هدخل فى الموضوع على طول
يوم الخميس الماضى بتاريخ 15 من نوفمبر 2007
كان فية حفلة لتامر حسنى فى نادى الزهور..الناس عملت اللى عليها لما عرفت انة هيجى وراحت جابت التذاكر ودفعت الفلوس بنات وشباب وأمهات وآباء كمان..وجة اليوم الموعود وراحوا الحفلة...وعلا صوت المطرب بالغناء والناس صفقت ليه ومتوصوش بصراحة والبنات أقبلوا علية مسلمات يا جماعة مسلمات أقبلوا علية وسلموا علية باليد..بس كدة؟للأسف مكنش فية يد للسلام لأن البنت كانت فى أحضانة..بنت ورا التانية طلعوا وسلموا علية وأترموا فى حضنة..بس كدة؟؟ياريت..البنات بعد دة ما حصل منهن من أغمى عليهن من شدة عدم تصديقهم أنهم فعلوا ذلك!!
مسلمات يا أخوات..مسلمات ومحجبات بل لا أستطيع أن أطلق عليهم محجبات أكتفى بأن أقول أنهن يضعن طرح أو إيشاربات على رأسهن فالحجاب برىء منهن ومن أمثالهن..

وهل أنتهت الحفلة عند هذا الحد؟كلا والله وإنة لمن شدة ألمى أن أقول هذا
شاب من أسرة من أسر نادى الزهور أى من أبناء المجتمع الراقى..عمرة 18 سنة..قادتة رجلة إلى هذة الحفلة المشئومة..هل تدرون ما جرى له؟

مات!!
مات يا جماعة..فى وسط الحفلة والغناء والرقص والأحضان ..مات!!
رب العرش العظيم أختارة ليكون قدرة فى هذا المكان...مات!!
سقط ميتاً بين الناس!!الناس لم تعلم بموتة،فقد علموا بموتة فى وقت متأخر من الحفلة لقد ظنوا الناس أنة جالساً أو نائماً لم يعلموا بموتة فتركوة
وعندما علموا بهذا فحاولوا أن يخرجوة من المكان فخرج الولد هل تعلموا كيف خرج؟خرج ليس علية من ملابسة الكثير فمن شدة الزحام للمكان حاولوا أن يخرجوة فتقطعت ثيابة فخرج عرياناً من المكان!!
عرياناً!!ليس علية الكثير من ملابسة..
فأتصلوا بالإسعاف فلما وصلت الإسعاف..رفضتة!!
لم تأخذة لأنة كان ميتاً جثةً هامدة..الأسعاف يا جماعة تركته ومشيت..تركتة بهذا المنظر فى النادى وذهبت لأنة ميتاً ولأنها لا تتحمل مسؤولية هذا!
وجاءت سيدة فاضلة فنقلتة إلى مستشفى رابعة العدوية بجانب النادى فى حالة مأساوية وأكتشفوا بعد ذلك أن سبب موتة كان الأختناق!!
مات مخنوق يا جماعة!!

يعنى مات فى حفلة عريان مرفوض من ان الأسعاف تاخدة ومخنوق!!
شاب....18 عام...مجرد شاب!

أنا مش هتكلم عنة ووالله إنى لأدعى الله له لكى ينظر إلية بما هو أهلة وليس بما الشاب أهلة
ولكن..وكلنا نعلم هذا أن الكل سُيسأل عن عمرة فيما أفناة
ووالله الذى لا اله الا هو لنُسأل عن كل نقطة دم ضختها قلوبنا لتصل لدماغنا فنقلتها لأعيننا فنظرنا بيها حرام ونقلتها لأيدينا وأستخدمناها فى الحرام ونقلتها لأرجلنا فمشينا بيها للحرام
والله الذى لا اله الا هو لنُسأل عنها!!

اللهم إنى اسألك حسن الخاتمة...اللهم إنى اسألك حسن الخاتمة..اللهم إنى اسألك حسن الخاتمة..اللهم آمين
ونسألكم الدعاء
=========

(لأن يهدى الله بك رجلاً واحداً خير لك من الدنيا وما فيها)
نرجو النشر
منقول



 

ليست هناك تعليقات

يتم التشغيل بواسطة Blogger.